سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کار و مهاجرت به کانادا

استان منیتوبا در ادامه ی روندی که در سال جدید در پیش گرفته در جدیدترین پذیرشی که روز 14 مارس برگزار کرد برای متقاضیان دسته ی Skilled Workers Overseas دعوتنامه صادر نمود. برای این متقاضیان مجموعا 337 توصیه نامه جهت تقاضا (LAA) برای اقامت دائم صادر شد کرد؛ 274 تا از این توصیه نامه ها برای متقاضیانی صادر شد که در سیستم اکسپرس انتری فدرال دارای پروفایل بودند.

دعوت از متقاضیان اکسپرس انتری برای تقاضا جهت انتخاب استانی

گفتنی است سیستم اکسپرس انتری سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته ی کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه ی کانادایی از سراسر جهان بر پایه ی امتیازات و معیارها مهاجر جذب می کند. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می کند. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها یک ITA (یک دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می شود.

برنامه مهاجرت استانی منیتوبا (MPNP) تا کنون طی شش پذیرشی که تا اینجای سال برگزار کرده 1931 دعوتنامه از طریق مسیر مهاجرتی Skilled Workers Overseas صادر نموده است. برنامه مهاجرت استانی منیتوبا بخشی از برنامه مهاجرت استانی کانادا است که به استان های این کشور اجازه می دهد سالانه تعداد معینی مهاجر کاری را برای اقامت دائم انتخاب کنند.

اولین گام برای اینکه از طرف مسیر مهاجرتی Skilled Workers Overseas برای انتخاب استانی شدن در نظر گرفته شوید ثبت پروفایل ابراز تمایل یا EOI در برنامه مهاجرت استانی منیتوبا – MPNP – است. سپس بر اساس معیارهای این استان امتیازدهی می شوید. بعد از این است که تعداد معینی از متقاضیانی که بیشترین امتیاز را دارند از طریق پذیرش های متوالی برای انتخاب استانی شدن و اخذ اقامت دائم انتخاب می شوند.

آندسته از متقاضیان اکسپرس انتری که توصیه نامه دریافت می کنند و برای انتخاب استانی شدن تقاضا ارائه می کنند 600 امتیاز اضافی در مجموع امتیازات اکسپرس انتری دریافت می کنند و بدین ترتیب در پذیرش بعدیاکسپرس انتری حتما برای آنها دعوتنامه صادر خواهد شد.

همچنین خوب است بدانید در پذیرشی که در تاریخ 14 مارس برگزار شد پایین ترین امتیاز متقاضیان اکسپرس انتری 564 بوده است. طبق اعلام برنامه مهاجرت استانی منیتوبا، متقاضیان اکسپرس انتری که برای انها دعوتنامه صادر شده دارای شرایط زیر بوده اند:

دارای ID اکسپرس انتری معتبر و کد راستی آزمایی جویای کار بوده اند؛ و

در یکی از مشاغل مورد نیاز استان منیتوبا حد اقل شش ماه سابقه کار داشته اند.

همچنین، متقاضیان مسیر مهاجرتی Skilled Workers Overseas دارای شرایط زیر نیز بوده اند:

یکی از اعضای خانواده درجه یک آنها در منیتوبا ساکن است و یا در این استان قبلا تحصیل کرده اند

در یکی از حرفه هایی که در فهرست مشاغل مورد نیاز منیتوبا اعلام شده اند حد اقل شش ماه سابقه کار دارند

نمره زبان آنها حد اقل CLB/NCLC 5 مگر اینکه سابقه کار آنها در شغلی است که نیازمند پروانه و مجوز است که در آن صورت باید حد اقل نمره زبانشان CLB/NCLC 7 باشد

علاوه بر این، 63 LAA دیگر برای کارگران خارجی ماهر مستقیما از طریق برنامه Strategic Recruitment (استخدام راهبردی) صادر شدِ این برنامه توسط برنامه مهاجرت استانی منیتوبا و کارفرمایان داخل این استان ایجاد شده است. ایین ترین امتیاز متقاضیانی که از این طریق دعوتنامه دریافت کردند نیز 695 بوده است .


منبع خبر: موسسه ی کاریابی بین المللی کارپیرا


اقامت دائم کانادا با کمترین هزینه، اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری، اقامت دائم کانادا از طریق تحصیل، اقامت دائم کانادا از طریق کار، اقامت دائم کانادا از طریق تولد فرزند، اقامت دائم کانادا از طریق تخصص، اقامت دائم کانادا ویژه ی هنرمندان، اخذ اقامت دائم کانادا، مهاجرت به کانادا 2019، مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی، مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک،مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، مهاجرت به کانادا از طریق تخصص، مهاجرت به کانادا از طریق کار، اقامت کانادا ویژه ی هنرمندان، اقامت کانادا از طریق کار، اقامت کانادا از طریق خرید سهام، اقامت کانادا از طریق تولد فرزند، اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری، اقامت کانادا از طریق خرید ملک،