سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کار و مهاجرت به کانادا

آنگونه که دولت کانادا اعلام کرده است طی سال جاری 2000 کارگر خارجی موقت دیگر نیز می توانند از طریق برنامه مهاجرت استانی وارد کانادا شوند. برنامه مهاجرت استانی یا به اختصار PNP به استان ها و نواحی کانادا اجازه می دهد برای تامین نیازهای بازار کار سالانه تعداد معینی مهاجر کاری واجد شرایط را انتخاب کنند.

کانادا با کارپیرا

دولت کانادا در خبری که 12 مارس منتشر شده اعلام کرده است که در برنامه مهاجرت استانی جا برای 2000 کارگر موقت دیگر وجود دارد؛ این کارگران اساسا کارگران خارجی موقت هستند که در بلند مدت ساکن کانادا بوده و در جامعه این کشور حل شده اند و درجه مهارتی آنها در دسته بندی ملی مشاغل کانادا C است.

احمد حسین، وزیر مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا گفته است ” کارگران خارجی موقت، خلاء طولانی مدت نیروی کار را پر کرده و به رشد اقتصاد کمک می کنند. ما می دانیم که باید برای آنها فرصت هایی ایجاد کنیم تا بتوانند اقامت دائم بگیرند – و هدف از این جاهای اضافی در برنامه مهاجرت استانی دقیقا همین است”. اداره مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا همچنین گفته است که این جاهای اضافی به آسیب پذیری کارگران کمک می کند.

گفتنی است کانادا به موجب برنامه چندساله مهاجرت قصد دارد در سال 2019 برای برنامه مهاجرت استانی 61000 مهاجر جذب کند. این رقم 6000 نفر نسبت به سال 2018 بیشتر است. سخنگوی احمد حسین اعلام کرده است که 2000 جای خالی برای کارگران خارجی موقت بخشی از این افزایش برنامه ریزی شده است.

این خبر پس از آن اعلام شده است که اداره مهاجرت کانادا خبر از ایجاد مسیر موقت برای پرستاران و مددکاران داد؛ این مسیر موقت در 4 مارس افتتاح شد و تا 4 ژوئن 2019 در برابر پرستاران و مددکاران خانگی واجد شرایطی که پس از 30 نوامبر 2014 وارد کانادا شده اند باز خواهد بود.


منبع خبر: موسسه ی کاریابی بین المللی کارپیرا


اقامت دائم کانادا با کمترین هزینه، اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری، اقامت دائم کانادا از طریق تحصیل، اقامت دائم کانادا از طریق کار، اقامت دائم کانادا از طریق تولد فرزند، اقامت دائم کانادا از طریق تخصص، اقامت دائم کانادا ویژه ی هنرمندان، اخذ اقامت دائم کانادا، مهاجرت به کانادا 2019، مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی، مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، مهاجرت به کانادا از طریق خرید ملک،مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، مهاجرت به کانادا از طریق تخصص، مهاجرت به کانادا از طریق کار، اقامت کانادا ویژه ی هنرمندان، اقامت کانادا از طریق کار، اقامت کانادا از طریق خرید سهام، اقامت کانادا از طریق تولد فرزند، اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری، اقامت کانادا از طریق خرید ملک،